شبکه های اجتماعی,افزایش ترافیک

شبکه های اجتماعی,افزایش ترافیک,شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی,افزایش ترافیک

شبکه های اجتماعی,افزایش ترافیک,شبکه های اجتماعی

سئو کلاه سفید

نکات پیش پا افتاده ولی بسیار موثر را برای شما بازگو کنیم.گاهی اوقات یک مدیر سایت برای سئو سایت خود بسیار زحمت کشیده است یعنی کار لینک بیلدینگ ، بازاریگر را در رابطه با کلمات کلیدی منفی یا Negative Keyword بزنیم : شما فرض کنید تبلیغات مربوط به گوشی های نوکیا را در تبلیغات گوگل قرار داده اید ، حال اگر

ی کنند. یعنی این سازمان ها محتوای بی ربط را از محتواهای دیگر جدا می کنند. در ضمن این سازمان ها، مسئول پیدا کردن حقه های غیراخلاقی شامل Redirect و کلوکینگ(Cloaking)، لینک های غیرطبیعی، هک کردن، محتوای خودکار، اسپم های کاربران، نوشته های مخفی، سوء استفاده از کلمات کلیدی، و محتوای بی ارزش نیز هستند. بعد از چند بار لو رفتن راهنمای رتبه بندی جست و جو، مدل تفسیر شده از سند برای تمام افراد منتشر شد. این سند 43 صفحه ای حاوی اطلاعاتی می شود که تقریبا هیچ ربطی به بازاریابی درون گرا ندارد. اما تعریف اسپم کردن در این سند بسیار ارزشمند بوده و به شما کمور و مفید هستید.گ وگل هم محتوا را دوست دارد چون Content is King است و همچنین لینک ها را دوست دارد چون Links is Queen است ، ولی باید یک تناسبی بین این دو وجود داشته باشد ، نمیشود که شما 1 محتوا در سایت خود داشته باشید ولی 100 لینک دریافت کرده باشد ، جناب پنگوئن می آید ، بررسی می کند ، پنالتی می کند ، می رود پی کارش !!! در همه چیز تعدل وجود دارد در سئو هم چنین است ، اگر محتوای عالی را نمیتوانید هر روز تولید کنید ، ضرورتی ندارد که هر روز هر محتوایی که دم دستتان است را منتشر کنید ، محتوای عالی (Great Content) محتوای است که باب میل کاربران باشد و کر بازدیدکنندگان مستقیم دارد و مشتریان آن را شناخته اند ، اما برای این که به این روز برسید که دیگر نیازی به گوگل و بهینه سازی برای آن نداشته باشید باید از ابتدا تلاش کنید و در گوگل جایگاهی پیدا کنید و سپس خود را در بین مردم جا کنید و پس از اینکه خود را به یک برند تبدیل کردید ، دیگر با گوگل و الگوریتم های آن با این شدت دست و پنچه نرم نکنید . پشت پرده جمله گوگل پسند نباشد ، کلی ماجرا پنهان شده است ، گوگل به کاربران نگاه می کند ، وقتی کاربران به محتوا نگاه کنند و از آن خوششان بیاید ، گوگل هم از آن محتوا خوشش می آید و کلی ماجراهای دیگر که در منوی سئده نمائید . مثلا یک تگ به نام سئو ایجاد کنید ( که البته کاربر لینک را مشاهده نکند و لینک محتوا را بر اساس تگ نمایش دهید )و مقاله هایی که در مورد سئو می باشند را مقدار تگ سئو به آن ها بدهید تا مقالات مرتبط در زیر آنها نمایش دهد . دکمه های اشتراک گذاری را در قسمتی از هر مقاله خود قرار دهید . امروزه دیگر بسیاری از افراد ، اکانت گوگل پلاس و یا توئیتر خود را همواره انلاین می کنند و در حین انلاینی در این شبکه های اجتماعی وارد سایت شما می شوند و به صورت تصادفی روی دکمه پلاس وان و ... کلیک می کنند ، . درست است که این ها همه فیلتر هستند ولی باز هم خوب ا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.