شبکه های اجتماعی,افزایش ترافیک

شبکه های اجتماعی,افزایش ترافیک,شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی,افزایش ترافیک

شبکه های اجتماعی,افزایش ترافیک,شبکه های اجتماعی

کسب رتبه اول در گوگل

ار معمولا در سراسر دنیا یکی است برای همین ممکن است همه سایت ها آن را پخش کنند در اینصورت دیگر میزان اعتبار مهم نیست بلکه مناسبیت مهم است. اما اگر شما همانطور که تا به حال متوجه شده اید ، محتوای تکراری تاثیر بسیار منفی در ربته سایت شما خواهد گذاشت ، اما بعضی از مدیران سایت ها ، به صورت کاملا بی تقصیر

د که در بازار شما کاملا جدید و نواورانه است. البته، شما هر مدل که محتوای خود را به نمایش می گذارید، باید به یاد داشته باشید، که محتوا باید ارزش افزوده داشته باشد. برای این کار باید مقالات دیگر در صنعتتان را بررسی کرده و ببینید مسایل تا چه حد پوشش داده شده اند. شما می توانید از این مقالات نکتهبرداری کنید. این نکات برای نوشتن محتوایی با ارزش مفید خواهد بودند. شما باید هر چه بیشتر بر مسایل خاص خودتان تمرکز کنید. سعی کنید مسایل را از نقطه نظری تازه بیان کنید. مقایسه های منطقی اما نوآرانه انجام دهید. اگر شما کارآفرینی نوپا هستید، شیوه و صدای خاص خچیزی که باعث بر هم خوردن کاسبی خیلی از این متقلب ها خواهد شد و شما که با توان و بنیه علمی خوب کار می کنید نتیجه کار ها خود را خواهید دید.) نکات و ظرایف بسیاری در سئوی یک فروشگاه اینترنتی نهفته است و این تجربیات را به مرور برای شما مطرح خواهیم نمود. ولی شما همانطور که گفتم با دقت کار کنید حتما نتیجه می گیرید. آمار گوگل نشان می دهد که در هر 24 ساعت 2 میلیون مقاله و پست خاص در بلاگ ها منتشر می شود. با توجه به این حجم بالای آمار، هدف رسیدن به رتبه یک در نتایج جست و جوی گوگل در یک عبارت کلیدی رایج، کاری غیرممکن به نظر می رسد!الگوریتم های جست و جویبی اینترنتی را انجام داده است ولی هنوز در صفحات یک و دو و سه گوگل هم ارتقاع رتبه پیدا نکرده است . شاید یکی از دلایلی که این سایت به رتبه های بالا دست پیدا نمی کند همین مواردی باشد که امروز آن ها را در وب برندینگ بازگو خواهیم نمود . پس بهتر است بدون سخن بیشتر وارد اصل مطلب شویم.حتما بارها پیش آمده است که شما در گوگل کلمه ای را جستجو می کنید و وارد یک سایتی می شوید که پر از لینک های مختلف و دسته بندی های مختلف است . (که نمونه ای از آن را در شکل قسمت پائین برای شما گذاشته ایم . ) زمانی که شما وارد این سایت و مقاله مورد نظر خود را پیدا نمودید ، اینی شما کاربران چهره خوشی دارد و نه برای موتورهای جستجو! مخصوصا گوگل و سرپرست بخش اسپم گوگل جناب مت کاتز . بر اساس گفته های گوگل ، موتور جستجوی گوگل دارای الگوریتم های پیچیده ای است که می تواند صفحات تکراری را تشخصی دهد و در نتیجه آن صفحات را تا حدی از نتایج اول پاکسازی کند.در این مبحث سوالی که بسیاری از کاربران می پرسند این است که چه میزان محتوای تکراری را Duplicated خطاب می کنند ؟ در پاسخ به این سوال ، واقعا جواب قانع کننده ای وجود ندارد ، در یکی از ویدئوی های مت کاتز که وب برندینگ آن را ترجمه کرده بود ، مت کاتز اعلام کرد که کپی برداری از سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.