شبکه های اجتماعی,افزایش ترافیک

شبکه های اجتماعی,افزایش ترافیک,شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی,افزایش ترافیک

شبکه های اجتماعی,افزایش ترافیک,شبکه های اجتماعی

سئو کلاه سیاه

را بیان می کند. سپس این سایت به مسئله کیفیت محتوا می پردازد. در این راهنما به صراحت بیان شده است که راهنماهای متفاوت با هدف درک دقیق طراحی نشده اند.ا کرده باشید حتما دیده اید که طناب هم انعطاف پذیر تر می شود و هم اینکه طولانی تر می شود چون دو تکه کوچک هم اکنون یه تکه بزرگ شده اند و می شود با آن ها

ده نمائید . مثلا یک تگ به نام سئو ایجاد کنید ( که البته کاربر لینک را مشاهده نکند و لینک محتوا را بر اساس تگ نمایش دهید )و مقاله هایی که در مورد سئو می باشند را مقدار تگ سئو به آن ها بدهید تا مقالات مرتبط در زیر آنها نمایش دهد . دکمه های اشتراک گذاری را در قسمتی از هر مقاله خود قرار دهید . امروزه دیگر بسیاری از افراد ، اکانت گوگل پلاس و یا توئیتر خود را همواره انلاین می کنند و در حین انلاینی در این شبکه های اجتماعی وارد سایت شما می شوند و به صورت تصادفی روی دکمه پلاس وان و ... کلیک می کنند ، . درست است که این ها همه فیلتر هستند ولی باز هم خوب اشماست. مدیر شما باید انرژی زیادی را صرف راه اندازی شرکتی کند که باعث افزایش ارزش به بازار می شود. محتوای تولید شده توسط شرکت شما نیز باید همین کار را انجام دهد. این محتوا باید حضور قدرتمند شما در بازار را با افزایش ارزش به صنعت شما، نشان دهد. کیفیت به معنای بررسی عمیق تر موضوع مورد تمرکز شرکت شماست. این به معنای تمرکز بیش از حد بر یک موضوع نیست. شما باید بر موضوعات متفاوت تمرکز کنید. اما شما باید هر کدام از موضوعات را به طور عمیق پوشش دهید. محتوا باید طوری باشد که مطابق با شخصیت خریداران باشد. شما می توانید از شخصیت و تون تجاریی استفاده کنیط موتورهای جستجو ( حداقل گوگل ) یادداشت برداری و ذخیره می شود و باز هم این یکی دیگر از مزیت های لینک های داخلی در وب سایت شما خواهد بود. لینک های داخلی نه تنها باعث می شود که کاربران زمان بیشتری را در وب سایت شما سپری کنند، بلکه شما را به خاطر خواهند سپرد، پس شما می توانید تصور داشته باشید که خوانندگان شما را به خاطر خواهند سپرد برای اینکه اولین بازدید آنها از وب سایت شما ، برایشان خوشایند بوده است . فرض کنید کهشما در سال گذشته مقاله را نوشته اید که امسال تاریخ مصرف محتوای آن مقاله به اتمام رسیده است و بسیار قدیمی شده است و همچنین شما هم نمیخور و مفید هستید.گ وگل هم محتوا را دوست دارد چون Content is King است و همچنین لینک ها را دوست دارد چون Links is Queen است ، ولی باید یک تناسبی بین این دو وجود داشته باشد ، نمیشود که شما 1 محتوا در سایت خود داشته باشید ولی 100 لینک دریافت کرده باشد ، جناب پنگوئن می آید ، بررسی می کند ، پنالتی می کند ، می رود پی کارش !!! در همه چیز تعدل وجود دارد در سئو هم چنین است ، اگر محتوای عالی را نمیتوانید هر روز تولید کنید ، ضرورتی ندارد که هر روز هر محتوایی که دم دستتان است را منتشر کنید ، محتوای عالی (Great Content) محتوای است که باب میل کاربران باشد و ک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.