شبکه های اجتماعی,افزایش ترافیک

شبکه های اجتماعی,افزایش ترافیک,شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی,افزایش ترافیک

شبکه های اجتماعی,افزایش ترافیک,شبکه های اجتماعی

پایین آوردن رتبه الکسا

ن به نمایش داده نشود ، و تبلیغات شما فقط در نتیجه جستجوی گوشی های نوکیا به نمایش در می آید. همانطور که از نام call to action معلوم است ، call to actioپست مهمان یکی از بهترین روش هایی است که میتوانید همانند یک سپم باشید ولی اسپمر شناخته نشوید. بهینه سازی و ارتقا رتبه وب سایت در گوگل امری تدریجی است.

ظر بگیرید :ارتباط و عمل ، این دو اصل اثرات کمپین های تبلیغاتی شما را افزایش می دهد .گروه تبلیغاتی شما باید دارای کلمات کلیدی مرتبط به یکدیگر و آگهی مربوط به خود باشد ، تبلیغ یا تبلیغات شما باید به یک صفحه مربوط به تبیلغ مورد نظر لینک شود یا به عبارتی هر کدام از تبلیغات باید دارای صفحه و آدرسی منحصر به فرد باشند ، همچنین توجه به عنوان URL در این بخش بسیار مهم است ، همواره سعی کنید عنوان هر صفحه ، مربوط به کالای مورد نظر باشد ، به تصویر زیر نگاه بیندازید :همانطور که تصویر را ملاحظه نمودید ، در قسمت اول ، یک گروه تبلیغاتی با آدرس MountainBikesایبع مناسب خرج کرده تا در تخصص مخصوص شما، از دیگران متمایز شوید. شما باید ارزش ویژه برای کاربران خود ایجادکنید.گوگل همین طور با سازمان های دیگری نیز قرار داد دارد. این سازمان ها از کارمندان خود می خواهند که کیفیت نتایج جست و جو را با انجام دادن جست و جو بررسی کنند. این بازخورد کیفیت محتوا را مشخص نکرده و بر رتبه شما تأثیری ندارد. این کار برای بررسی عملکرد بهینه الگوریتم در شاخص گذاری کیفیت جست و جو ها صورت می گیرد. گوگل دسته بندی های متفاوتی برای محتواها دارد. این کار باعث می شود کیفیت محتوا در نیچ خود مشخص شود. محتوای حیاتی همان محتوایی است جاد شده است ، در این آدرس شما فقط لیست دوچرخه های کوهستان راه مشاهده خواهید نمود و در قسمت دوم ، با ورود به صفحه مورد نظر ، شما تنها لیستی از دوچرخه های جاده را مشاهده خواهید نمود ، عنوان url برای موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت می باشند . با توجه به ابزار تجزیه و تحلیل وب سایت شما ، مطمئن شوید که هیچ مشکلی در اجرای کمپین نیست ، همچنین در روز های اول راه اندازی به درستی آن را تجزیه و تحلیل کنید تا همه ی اجزای به درستی کار کند ، برای این تجزیه و تحلیل شما نیاز به اجرای مطالب فوق می باشید ، پس از اینکه از درست کار کردن کمپین های تبلیغاتی خود مطن لینک هایی به تعداد زیاد در قسمت فوتر وب سایت می تواند شما را در معرض یک خطر بزرگ به نام Over-Optimization قرار دهد . و بدتر از آن این است که همه لینک ها یا اکثر لینک ها به یک متن و anchor باشند . گوگل این امر را نه تنها یک کار طبیعی نمیداند بلکه آن را کاری می دانید که عاقبت آن باید پنالتی باشد. پیشنهاد میکنم که اگر میخواهید این کار را روی یک وب سایت تست نمایید ، اصلا این کار را انجام ندهید ، چون گروه وب برندینگ این کار را انجام داده است و نتیجه آن پنالتی بود به عبارتی دیگر :" گشتم نبود، نگرد، نیست!!! " متن اصلی هم همانند عناوین مقالات نبای

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.