شبکه های اجتماعی,افزایش ترافیک

شبکه های اجتماعی,افزایش ترافیک,شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی,افزایش ترافیک

شبکه های اجتماعی,افزایش ترافیک,شبکه های اجتماعی

انتشار محتوا

تا به حال این جمله را در گوگل دیده اید ؟ See your ad here (تبلیغات خود را اینجا مشاهده کنید) با استفاده از همین جمله کوتاه ، بسیاری از کاربران و حتی کیک کمپین تبلیغات در گوگل (تبلیغات کلیکی) چندین عملیات بازاریابی اینترنتی را انجام داده اید .

پس از ایجاد یک کمپین تبلیغاتی ، گروه بندی های تبلیغات خود را مشخص کنید مانند لوازم خانگی و ... سپس کلمات کلیدی را در هر مجموعه ی سایت خود استفاده نمائید و پس از انجام تمامی این کار ها منتظر مشاهده اولین کلیک تبلیغاتی باشید.برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی شما نیاز به سازماندهی اطلاعات خود دارید ، همانند پوشه بندی فایل های خود ، در ضمن فراموشتان نشود که بودجه و هدف نقش اساسی را در این سازماندهی بازی می کند .در قسمت پائین ما یک تصویری را قرار داده ایم ، که نحوه سازماندهی این کمپین را به نمایش می گذارد : برای ایجاد یک گروه تبلیغاتی دو اصل را با در نود را از دست خواهید داد و درضمن ux سایت خود را نیز خراب کرده اید . عناوین صفحات یا مقالات شما باید کاملا طبیعی و روال عادی داشته باشد تا موتورهای جستجو و هم خوانندگان وب شما ،از آنها لذت ببرند . در قسمت زیر یک نمونه Keyword Stuffing را بیان کرده ایم، هم فارسی و هم انگلیسی : لینک های داخلی بسیار کاربردی و منفعت رسان هستند اما باید کمی برنامه ریزی شده این لینک ها بدست آیند، مثلا شما همین امروز یک وب سایت را اپلود کرده اید و در همان روز 100 لینک برای آن خریده اید، این امر یک کار تماما ریسک است ... به عبارتی دیگر اهسته و پیوسته بروید ... قرار دادست که این دکمه ها را بگذارید . اگر هم نمی خواهید که شکل ظاهر سایت خود را از دست بدهید ( چون صفحه پیوندها نمایش داده می شود ، می توانید از عکس و لینک اشتراک گذاری استفاده نمائید . یعنی به جای api از عکس و لینک اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی استفاده نمائید . وب سایت های که عملیات Over-Optimization را انجام می دهند در حقیقت بر روی جان وب سایت خود شرط بندی کرده اند و یک ریسک بزرگ را در قبال وب سایت خود انجام داده اند . همانطور که میدانید و بارها و بارها در وب برندینگ از آن شنیده اید ، یک وب سایت فوق العاده هم که با تمامی ویژگی های یک وب سایت خوبز شما بگیرد ولی شما با این کار یک راه میانبر را طی خواهید کرد .در هنگام بازنویسی مطالب خود ، بازدید خود را با استفاده از سرویس Google Analytics ، آنالیز کنید ، بازید مطالب تکراری و بازید آن پس از بازنویسی را مقایسه کنید ، حتما رتبه بندی شما تغییر کرده است. در حین بازنویسی مطالب خود ، همواره ذهن شما باید به فکر حفظ مخاطبان باشد (توجه به گزینه شماره 2) مقاله این نکات پیش پا افتاده ولی بسیار موثر را برای شما بازگو کنیم.گاهی اوقات یک مدیر سایت برای سئو سایت خود بسیار زحمت کشیده است یعنی کار لینک بیلدینگ ، بازاریابی محتوا و تمام المان های یک بازاریا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.