شبکه های اجتماعی,افزایش ترافیک

شبکه های اجتماعی,افزایش ترافیک,شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی,افزایش ترافیک

شبکه های اجتماعی,افزایش ترافیک,شبکه های اجتماعی

بهینه سازی قالب

خواهید داشت. پیشنهاد میکنیم که با استفاده ابزارهای کلمات کلیدی معروف همانند KeyWord Tool گوگل کلمات کلیدی مربوط به حوزه کاری خود را پیدا کرده و دربر اساس تجربیات به دست آمده و صحبت کارشناسان سئو از قبیل آقای دنی گودوین ، باری شوارتز و کارشناسان دیگر : "درست است که پنگوئن آپدیت شده است و تاثیر آپ

انه رفتار کنید ، با دقت کلمات کلیدی مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. سعی نکنید با یک و یا دو واژه در کلمات کلیدی رقابت ایجاد نمایید ، همانطور که می دانید همواره رقابت بین یک یا دو کلمه کلیدی بسیار تنگاتنگ است ، در اینصورت باید کارهای زیادی را برای دریافت هر کلیک انجام دهید . اما راهی دیگر نیز هست ، شما می توانید روی عباراتی تمرکز کنید که که دارای بیش از 3 کلمه کلیدی باشند ، این تعداد کلمات کلیدی ، ممکن است شما را در جایگاهی مناسب از نظر رتبه بندی کلیکی برساند ، همچنین به ساختار سلسله مراتبی کلمات کلیدی خود نیز توجه کنید : مثلا فرض کنید شما می کنند. یعنی این سازمان ها محتوای بی ربط را از محتواهای دیگر جدا می کنند. در ضمن این سازمان ها، مسئول پیدا کردن حقه های غیراخلاقی شامل Redirect و کلوکینگ(Cloaking)، لینک های غیرطبیعی، هک کردن، محتوای خودکار، اسپم های کاربران، نوشته های مخفی، سوء استفاده از کلمات کلیدی، و محتوای بی ارزش نیز هستند. بعد از چند بار لو رفتن راهنمای رتبه بندی جست و جو، مدل تفسیر شده از سند برای تمام افراد منتشر شد. این سند 43 صفحه ای حاوی اطلاعاتی می شود که تقریبا هیچ ربطی به بازاریابی درون گرا ندارد. اما تعریف اسپم کردن در این سند بسیار ارزشمند بوده و به شما کمیشنهاد میکنم که اخبار خود را صفحه بندی نکنید و از نوع صفحات خود را برای تغییر اخبار ایجاد نکنید بلکه می توانید به جای اخبار کوتاه و لحظه به لحظه ، همه ی اخبار مربوط به یک موضوع را تبدیل به یک صفحه طولانی کنید تا مردم دسترسی راحت تری به صفحه شما داشته باشند محتوای تکراری ، محتوایی استکه همه یا بخشی زیادی از آن در آدرس سایت های مختلف(URL) تکرار شده باشد . در صورت پیدا شدن محتوای تکراری گوگل فکر می کند که محتوا بی ارزش است.درک این مسئله بسیار مهم است زیرا با ارزش بودن محتوا ، فاکتوری بسیار پر اهمیت است . دیدن صفحات مشابه یا تکراری مسلما نه براپس از ایجاد یک کمپین تبلیغاتی ، گروه بندی های تبلیغات خود را مشخص کنید مانند لوازم خانگی و ... سپس کلمات کلیدی را در هر مجموعه ی سایت خود استفاده نمائید و پس از انجام تمامی این کار ها منتظر مشاهده اولین کلیک تبلیغاتی باشید.برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی شما نیاز به سازماندهی اطلاعات خود دارید ، همانند پوشه بندی فایل های خود ، در ضمن فراموشتان نشود که بودجه و هدف نقش اساسی را در این سازماندهی بازی می کند .در قسمت پائین ما یک تصویری را قرار داده ایم ، که نحوه سازماندهی این کمپین را به نمایش می گذارد : برای ایجاد یک گروه تبلیغاتی دو اصل را با در ن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.